➡️ Jos tuote menee rikki, tilataan PAP Group Oy:ltä uusi osa. Tämä laskutetaan voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
➡️ Viallisesta tuotteesta täytetään RMA-lomake PAP Group Oy:n kotisivujen kautta. RMA-lomake löytyy kotisivujen Tuotteemme -valikosta.
Klikkaa tästä suoraan RMA-lomakkeeseen
Täytetystä RMA-lomakkeesta tulee täyttäjälle vahvistus sähköpostitse, joka sisältää PAP:n RMA-numeron. Tämä sähköposti tulostetaan ja liitetään mukaan toimitettavan laitteen pakkaukseen.
➡️ Viallinen tuote lähetetään PAP Group Oy:n varastolle:
PAP Group Oy
RMA / Logistiikka
Niittytie 25 C, toinen ovi
01300 Vantaa
➡️Laitteen mukana täytyy olla tulostettu sähköpostivahvistus, muuten RMA:ta ei käsitellä ennen kuin lomake on toimitettu.
➡️ PAP Group Oy tekee viallisesta laitteesta korjauspyynnön laitevalmistajalle, joka myöntää RMA-koodi tuotteen palautusta varten. Saadaksemme RMA-koodin on täytetty RMA-lomake ehdottomasti toimitettava.
➡️ Laitevalmistaja tutkii tuotteen ja ilmoittaa, kuuluuko viankorjaus takuun piiriin vai ei. Jos kuuluu, laitevalmistaja korjaa tuotteen ja lähettää sen takaisin PAP Group Oy:lle, josta se toimitetaan edelleen partnerille varalaitteeksi.
➡️ Jos laitevalmistaja ilmoittaa, että vian korjaus ei kuulu takuun piiriin, laitevalmistaja arvioi korjauskustannukset laitteelle ja se laskutetaan partnerilta. Korjattu laite toimitetaan partnerille.
➡️ Laitevalmistaja on ainoa taho, joka voi todeta kuuluuko vika takuun piiriin vai ei.
