Ohjeet palautuksiin – Miten toimia vioittuneen tuotteen kanssa?

Kun tuote vioittuu, korjausprosessi käynnistyy. Jokainen vaihe on tärkeä, ja lopullinen päätös takuun kattavuudesta on laitevalmistajan käsissä. Alla on yksityiskohtainen kuvaus menettelystä, jonka avulla varmistamme sujuvan käsittelyn ja etenemisen korjauksessa.

➡️ Jos tuote menee rikki, tilataan PAP Group Oy:ltä uusi osa. Tämä laskutetaan voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

➡️ Viallisesta tuotteesta täytetään RMA-lomake PAP Group Oy:n kotisivujen kautta. RMA-lomake löytyy kotisivujen Tuotteemme -valikosta.

Klikkaa tästä suoraan RMA-lomakkeeseen

Täytetystä RMA-lomakkeesta tulee täyttäjälle vahvistus sähköpostitse, joka sisältää PAP:n RMA-numeron. Tämä sähköposti tulostetaan ja liitetään mukaan toimitettavan laitteen pakkaukseen.

➡️ Viallinen tuote lähetetään PAP Group Oy:n varastolle:

PAP Group Oy
RMA / Logistiikka
Niittytie 25 C, toinen ovi
01300 Vantaa

➡️Laitteen mukana täytyy olla tulostettu sähköpostivahvistus, muuten RMA:ta ei käsitellä ennen kuin lomake on toimitettu.

➡️ PAP Group Oy tekee viallisesta laitteesta korjauspyynnön laitevalmistajalle, joka myöntää RMA-koodi tuotteen palautusta varten. Saadaksemme RMA-koodin on täytetty RMA-lomake ehdottomasti toimitettava.

➡️ Laitevalmistaja tutkii tuotteen ja ilmoittaa, kuuluuko viankorjaus takuun piiriin vai ei. Jos kuuluu, laitevalmistaja korjaa tuotteen ja lähettää sen takaisin PAP Group Oy:lle, josta se toimitetaan edelleen partnerille varalaitteeksi.

➡️ Jos laitevalmistaja ilmoittaa, että vian korjaus ei kuulu takuun piiriin, laitevalmistaja arvioi korjauskustannukset laitteelle ja se laskutetaan partnerilta. Korjattu laite toimitetaan partnerille.

➡️ Laitevalmistaja on ainoa taho, joka voi todeta kuuluuko vika takuun piiriin vai ei.